Segons ens acaba de comunicar l’Ajuntament de Castelldefels, en els dies vinents decretarà la suspensió de tots els esdeveniments esportius previstos el mes de juliol. Per aquest motiu l’Associació Beach Tennis Catalunya us comunica la suspensió dels esdeveniments previstos pel 2 i el 19 de juliol.
Hi ha la previsió que el mes d’agost es pugui recuperar l’organització dels esdeveniments, prenent les garanties de seguretat i si les circumstàncies d’aforament de la platja ho permeten.
Tal com ens indica l’Ajuntament, tot i que hem entrat en la fase de “nova normalitat” o “represa” la situació sanitària no està tancada i cal seguir adoptant mesures de protecció per la Covid-19, que ha obligat el passat cap de setmana en el tancament d’accessos a la platja.